::Pinky Snow::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Miza
Others: AtinVIP
Edited By: Put your name


S4dl1f3

Hi there :) Wah berhabuk dh lama tak update hehe. Fuh fuh *tiup habuk* Ekeke kkk sebenarnya nak cerita yang birthday fareez hampir tiba dan anniversary pun lagi berapa hari je :) Hehe tapi skrg kitorang selalu gaduh. Jarang txt. Sbb dia kerja :'( Kadang-2 pagi je jumpa. Itu pun takpuas. Erm semenjak saya pakai bb dia mungkin dh kurang percaya dkt saya sbb ternyata nya saya mmg bnyk KAWAN LELAKI. Thats why dia mcm tkpercaya sangat dkt saya. Ha itulah punca kitorang selalu gaduh :'( Erm tpi rasanya semuanya akan ok bila saya tk akan layan lelaki lepasni. Itu janji saya. Hehe saya sentiasa berdoa dan terus berdoa semoga hubungan saya dan fareez kekal. Buat masa ni takda siapa yang kacau Fareez lg. Alhamdulillah :) Hehe btw saya nak ucap GOODLUCK and CONGRATES to batch`s 97 untuk result korang nnti. Kita sama-2 doa okay :) Hehe bye ><