::Pinky Snow::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. Replace this with your own profile.


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Miza
Others: AtinVIP
Edited By: Put your name


Muah!

  

Hi yuols. Morning and assalamualaikum :) Takcerita banyak saya nak start terus cerita saya. Hehe ritu masa hari khamis saya dating!!!! :-* Hehe Dating weh lama dah takdating. Rindu gila. Fuh rindu okay!! Hehe kitorang tengok wayang. Ceritaaaaaaaaa Sinister. Yeh takfhm pun cerita tu. Tapi takut sikit-2 je haha. Yang tu takpenting sangat. Yang cerita kelakar nyaaaaaa. That moment bila I takda transpot nak balik. Dehel hahahaha. Kelakar gila okay. Nak menangis pun ada. Nasib baiklah fareez ni baik hati gila!!! Fuhh syg dia banget! Loveyou cuk :-* Last-2 dia suruh naik mama dia hahahahahaha lagilah taknak aku. Serem deh :'| Takpernah jumpa parents kekasih. First time ok!! Hm hmm tapi terpaksalah naik. Sbb, dah takda siapa boleh amik. Naik je kereta tuuuuu, dupdapdupdap tu mmg adalah. Itu confirm! Haha tapi buat chill je sbb fareez kata relaks sudah haha. Dlm kereta mak dia tanya sikit-2 je. Erm lepastu yg kelakarnya boleh msg fareez takpa. Haha 'Cuk,I dupdapdupdap ni' Haha fareez kata 'relaks sudahh' Lepastu ingatkan mama dia nak terus hntr kt rumah. Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kena singgah rumah dia dulu. Phewwww haih. Bisu terus pun ada timetu. Fareez kemain sukaaa lagi buli aku. Geram gila. Eee masukje rumah dia, kakak dia kemain suka lagi saya dtg haha. Nasib baik kakak dia comel gila. Fuh salam salam semua terus duduk. Lepastu ayah dia pulaaaaaaaaaaaa. Haih segan ok! Hmm lepas siap ayah dia masak mama dia solat semua baru hantar saya. Hehe :-* Naik vios kau! Haha kenangan paling haaaappy dan perasaan segan yg muncul terrlalu banyak. Tapi saya happy sangat :-* Thanks Fareez! Iloveyousooomuch! Jgn tinggal saya ok :)